Rally

Alla inlägg under september 2011

Av - - 13 september 2011 20:21

  Jag kommer att ta en kort bloggpaus på grund av att jag inte är så bra på att uppdaterar och även på grund av skolan. 

/ Alexandra

Av - - 13 september 2011 16:03

Heey!
Har slutatde skolan typ för en timme sen, på vägen hem så hitta ja å min vän ett äppelträd. Men det låg inne på ett dagis.
Men vi gick in och tog, heheh.
Sen Hon  är lite knasig men rolig,
för hon ville tvätta de. Så vi smög in och tvätta de. HEHEHEHE.
Jaja.
Måste plugga, See ya.
Vet att ja skriver mega boring.
Och borde blogga mer om Rallan. i know.
Okej måste plugga. Hejdå.


Skulle egentligen gå ut med Rally, men de blåser som f*n..
Så Ni kan se på denna från förut ^^


   

Av - - 12 september 2011 20:45

Snart ska jag se hollywood  fruar,
okej de kanske är lite skumt program,
men maria montazami är kul ^^
hehe.
Efter att jag kollat på det ska jag få lite panik,
För, Usch, vi har skol foto i morgon..
Jaja.. 
Gissa vart Rallan sitter just nu?
Hon myser på min byrå.
Hennes nya favo plats . Hehe. Cute.
Eftersom de är skola i morgon blir detta
nog ett sista inlägg tills jag kommer hem imorgon ...
Så ni får tre bilder på Rallsan hiihi.


 


 

 
 

Av - - 12 september 2011 16:42

Har precis städat och gjort rent Rallsans bur.
Tog även massa filtar på golvet så det bli mjukt att skutta på..
( idé från Tessan. :D )
Nu ska jag se på en serie som börjar snart

och så länge kan ni se på denna
roliga bild på rally när hon
var ute och så satt hon å
tvätta sig, hihih.



 


 


Av - - 12 september 2011 14:32
Av - - 11 september 2011 20:30

Jaja, Jag bloggar kanske rätt mycket..   
7 inlägg idag med denna  
Så kanske ska börja blogga mindre..
Okej, hade faktiskt tråkigt idag - läxor.
 Men här iaf, receptet på kakorna som
jag sa att jag skulle skriva ner..
____________________________________________________________
 
geisha kakor.
175 grader , 10-15 min.


Ingredienser:
175g margarin, smält.
+ 1dl socker
3dl vete mjöl
1tsk bakpulver
Hur man gör:
Blanda de smälta margarinet
med sockret.
Sen ha i resten. blanda.
Ta geishan och sätt den i
muffinsformar och sen ta smet över.
in i ugnen. Klart.


Recptet står det att man kan ha dumle kolor ist.
Men jaja. receptet kommer från typ google.


____________________________________________________________


Snart ska jag se hawaii five-0 ( kanal: tv 11 )
som kommer egentligen på onsdagar ( kanal: tv4 ),
men på tv11 visar de från allra början ^^
 ( bild från google )
flashig bild tycker jag, Hahah.
 


Godnatt bild från Ralls.
Festlig mun va ?^^
 


 


Av - - 11 september 2011 19:45

En knasig idé jag haft.
Okej jag brukar komma med knasiga idéer men jaja.
Here it comes:
Det spö regnade, jag och min lillebror, Wille
( 8år om folk undrar och han heter inte William , hehe. )
hade tråkigt. Så jag sa hämta filtar/täcken och sätt de på altanen.
( bor i lägenhet på bv, men har altan xD )
Och efter han gjort det tog jag vår lilla
TV vi har i hans rum,
 
satt ut den på altanen där vi har tak och en bänk 
och satt Tv  på bordet, Wille valde film, och jag gjorde
Varm oboy/choklad..
Sen såg vi på film , bortspolad om nån vill veta :D ...
 
...När det spö regnade..
Hehe..
Okej, i'm weird !^^
Jag erkänner.

( Alla bilder är från google ^^ )


 


Av - - 11 september 2011 18:47

Fråga till någon...
Hittade en sida, med frågor och svar.
(   http://www.tv4.se/1.1896532   )
I en  fråga stod det såhär:
Veronica: är multvitamin bra för kaniner, och är saltsten och mineralsten bra?
Agria: Hej Veronica: salt och mineralsten bör man inte ha till sina kaniner och marsvin, de kan få urinsten av detta, vitaminer är ju alltid bra att ge, men ger man kost i form av mörka bladiga grönsaker såsom bladspenat, färsk basilika och liknande så får de i sig de vitaminer de behöver.


Men Rally har en sån här:
 
och en saltsten,
Så min fråga, om någon känner för att svara på den.
- bör jag ta bort dom då ?
för hon gillar dom.


 

Translate

Presentation

:)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Rally

 

                                                        

                                                                       

        


Ovido - Quiz & Flashcards