Rally

Alla inlägg den 5 september 2011

Av - - 5 september 2011 22:13

Ey Yo ! Ska snart sova, om en timme eller så. Ses.
(matte skriver: kolla tungan, konstigt tagen,bilden asså. jaja ;) )





 

Av - - 5 september 2011 20:45

hejsan :)

åh,så kul all text jag  hade skrivit försvan !
jaja. Har passat min brors dotter, Elvira...
( so damn cute :) )


  

....så kunde inte gå ut med min lilla bebis. tråk.
så gissa. Nu har vi en sur liten Ralla i rummet. jaupp. min lilla suris :)


bara lite random sådär. här är en bild på Ralls som hoppar upp på mitt nattduksbord
see ya later. ska plugga :P



 
 


                                                                          


                                    
 

Av - - 5 september 2011 18:01

   Kolla vad jag fann mitt på gatan i stan i går. Kanske inte världens finaste hotell men det är i alla fall mitt :D haha


Idag har jag inte gjort mycket än läxor och varit i skolan till skillnad från Gustav som har sovit hela dagen. Han hittar alltid nya ställen att sova på :)


Av - - 5 september 2011 17:35

  Vad tycker ni om Gustavs nya matskålar? 60 kr för båda två :)


 

Av - - 5 september 2011 16:30

Har nyss bokat tid för min lilla Rallan hos vetrinären nu på onsdag.
omg. Alltså de ska kolla hennes öron för hon är sådär vaxig å så :( och sen hennes tassar, trycksår. inte kul :( inte kul alls.( jag tror hon fått de eftersom hon springer runt i mitt rum,så hon är ju lös.. och sen var hon lite hos moster då, men vet inte.. ) Min moster ägde ju Rallan innan och då kollade hon aldrig upp de. men nu ska jag göra de. Fick ju ändå pengar när jag fyllde år, så de borde räcka. missförstå mig inte, jag har råd att ta hand om Rally.
Men aja , har nu bokat tid.
Nu ska jag plugga lite, så mycket läxor and it sucks :p
Senare idag blir de utgång med Rallan! :D
See ya later.


Rally hjälper till att plugga :) so cute ^^

  

 



    

Av - - 5 september 2011 07:15


 
  


 

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Presentation

:)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Rally

 

                                                        

                                                                       

        


Ovido - Quiz & Flashcards