Rally

Alla inlägg den 26 september 2011

Ute

Av - - 26 september 2011 22:03

Har precis varit ute med en vän.. När jag kom hem, Rallan pussa som en galning. Åh lilla bebis.. Det är kul och va ute å så.. Sen blir jag typ ledsen över rally. Att jag lixom bara gick ut å så..Sktisamma....:/ ska mysa med plutten nu.
See ya.
Gammal-uppladdad-bild.
   

Av - - 26 september 2011 16:58

Min fu*king otursdag. Seriöst. hah.
Vi hade orgentering sen min vän har min mobil. Och vi tappar bort den i skogen -_- fy fan asså. Sen i skolan vi kommer typ fett mycket försent och får läxa -_-
Sen var jag tvungen att ha redovisning. usch. Hatar att prata inför folk sådär. jaja. Sen efter skolan. Jag och min vän åker för att kolla efter mobil. Hittar den inte.. sen när vi ska låsa upp cykeln. Nyckeln är borta. oh. hitta den efter typ flera minuters letande...
Men efter ( vi cyklar ) vi krockar med varandra.. Jag typ dog lite.
Och jag börja blöda -_- alltid på mit knä. Alltid ^^
Och jaja orkar inte skriva om de. Saknar min mobil haha. Åh.
Ska se serie nu med rally i vardagsrummet å i soffan xD
see ya later. ^^


 

Av - - 26 september 2011 08:22


 

 

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Presentation

:)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Rally

 

                                                        

                                                                       

        


Ovido - Quiz & Flashcards