Rally

Alla inlägg den 6 september 2011

Av - - 6 september 2011 22:30

Åh, i morgon ska jag till veterinären!:)
Är jag konstig ifall jag skriver att det ska bli kul. Med kul menar jag att äntligen få kolla upp det, och att åka ditt by myself.
okej mamma hade ändå inte tänkt följa med oavsett vad. Men min vän Mimmi, ska följa med (tack) :)
( Till Alexandra om hon läser detta:
Tack så mycket Alex -___-)
Jaja, tog ut 1000kr idag ( födelsedags pengar,
är inte  rik  och bortskämd direkt hihi ^^ )
men det borde väl räcka ? :O
juste, idag har jag pluggat, städat, gjort rent bur, passat Elvira en stund, pluggat mer, kollat serie , och klart varit med Rallan,
behövs ej skriva , de är ju självklart hihih ^^
Jaja. Nu ska jag dricka Te i min fina hundmugg ^^ ...
och för att rallan inte ska bli utanför har hon fått lite godsaker att mumsa på, hihih.
Nu ska jag Kolla lite i Ikea tidning/katalog  ( retas inte, jag gillar inredning hhih :) )
 Efter sova så säger godnatt nu. Rallan med.


2st Godnatt gäsp bilder från Rally !:)


                                                  


                                                                  


   

...

Av - - 6 september 2011 21:45


     + saker



Okej. Kanske inte så intressant, i know.
Men här är några bilder på mitt ugly room. Är inte klar med det. Ska typ sätta upp hyllor osv. men aja.  Det jag menar är, en lite inblick på hur rallan bor :)
hallå, de kan vara dåliga bilder för det var rätt mörkt i rummet. Haha, muppiga jag som tänt ljus för detta hahaha ^^


Äppel pinnar för Ralls &
Hennes Favorit (katt)tunnel :)
       


     


ovanför:
haha, ett hus jag gjorde. men fick inspiration av Yasmine och de :)
look. ( http://inzoomat.blogg.se/category/samson.html )
så söti samson är :)
 


min vägg -haha

     


Rally's Favo plats :)
och brevid står en byrå eller vad man väljer att kalla det.
där har jag gjort sittplats som ni kan se på bild tre. Bild fyra är i samma byrå, där finns hennes tält hihi :)
Så ni förstår:)
         
      


Allt tillsammans

     


På byrån

  


En bit av Rally's bur (som hon sover i )
och hennes fluff toffel - hennes vän hallå ! :)
     


Datorn & mina pennor :P
   


Min andra byrå med Ralls saker och min garderob...
   


och..
Allt som allt.

       


haha så fult , men aja.
hoppas ni haft en bra dag!:)


                                                                             

Av - - 6 september 2011 15:55

Heej!:)
Slutade skolan för typ en timme sen,
gick förbi...
   
För att köpa lite..
Torkade äppel bitar...
       


Ärtflingor... och...


strawbarry drops eller
vad man kallar de :P
    
    
+ köpte jag lite sand
till Rallsans "grävar låda" hihi :)


Ska plugga lite nu och
kolla kaninbloggar . Ses sen ^^



                                                  


                                                                                 

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Presentation

:)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Rally

 

                                                        

                                                                       

        


Ovido - Quiz & Flashcards