Rally

Alla inlägg under oktober 2011

Av - - 31 oktober 2011 10:00

 
   

Av - - 30 oktober 2011 20:45


Okejs.. Nu brukar hon mest chilla och så..
Leka och mysa..
Så japp..
Lite bilder på när hon slappar... ^^


_______________________________________________________________________________________


Del 3
...Kväll..


Chill..
   


Lek i huset
   


Hötime :)
 

Lek
           
     

___________________________________________________________________________________
Till Johanna :)...
Hennes grävarlåda är bara en låda med sand..^^
 

Tråk som hon e ville hon inte vara med på bilden när hon gräver ^^
 
   


(Hoppas du inte blev besviken att det bara var en låda med sand heheh xD )
____________________________________________________________________________________

Puss från Rally.. :D
 


______________________________________________________________________________________


Av - - 30 oktober 2011 18:00

Del 2
...Eftermiddag...


 Vad hon har gjort..lekt,hängt,chillat,busat,myst,käkat hö,och slappat..
 


 


Efter ett tag städade jag rummet..
En missnöjd rallan stökar till haha genom att ha ut min papperskorg.. xD
 


Så jag soppa upp det och dammsög, Klart Ralls ska hjälpa till :D
 


Sen Käka hon pellets..

 




Eftersom 60L spån kostar 30kr just nu på djuraffärn, handlade jag några..
Här är alla spån jag köpt sammanlagt hahah xD man ska ju passa på xD
Nyfikna Ralls på toppen ^^
     


Handla oxå sand till hennes grävar låda..
Påsen tyckte hon va kul .. haha :D
             

 

 


Sen tvättade hon sig.. Lite roligt :D haha.
 


Sen fick hon lite grönsaker ;)
bild från förut...
   


Av - - 30 oktober 2011 12:45

Okej.. Jag vet.. är sjukt efter...Men iaf förut skrev Hoggish om en utmaning..
och eftersom jag är himla seg, gör jag det nu :D ^^


_______________________________________________________________________________________
Del 1
...Förmiddag..


Rallan hoppar ut genom buren.. och springer direkt till toan ^^

 


"suddga" den.. lite privatliv ska man väl ha haha xD
 


Slappning
   


Min och rallans macka.. :D
fall ni undrar vad e det är för skumt på min macka så har jag örtsalt på xD
 


      


Sen blire mys i sängen ^^
Och.. Mm...Hon har skaffat en liten big dubbelhaka...
 


Efter det hade hon kirg med sin fiende.. haha.
(Ett goesdjur jag fick av min kompis :D )

 


Man börjar snällt..
   


 


...Sen jä*klar...


..Dö Bit*h dööö...
   




Rallan busar lite och hoppar upp på sitt hus... och in till min bokhylla grej..
 


 


Men andra hyllplanensaken var tydligen roligare att va på xD
     


Efter lekte hon med sin tunnel och busa runt lite..
   


Och till sist.. Chillning.. :)
   


_______________________________________________________________________________________

...

Av - - 30 oktober 2011 09:30

  Hiihi.. okej jag hafr tagit bloggpause ganska kanske länge nu.. Men aaja.
Ska bara skriva lite.. Igår.. Möblerade jag om mitt rum..
Hehe.. idag måste jag plugga lite.. fast de e höstlov.. Och passa min lillebror...

Skriver sen :D
/matilda

Av - - 19 oktober 2011 16:48

Ska bara säga.. Börjar blogga kanske efter höstlovet. hihih.

Av - - 18 oktober 2011 18:05

Okej.. De är rätt mycke prov och läxor och blablabla...
Så jag ska ta en bloggpause, hehe xD see ya.

Translate

Presentation

:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Rally

 

                                                        

                                                                       

        


Ovido - Quiz & Flashcards