Rally

Alla inlägg den 8 september 2011

-

Av - - 8 september 2011 21:51

usch.. är sjuk..
Tror inte jag ska gå till skolan i morgon med..
ååh, mina favo lektioner,
teknik, två timmars bild ( :D ) och biologi.. Men jaja.


åh, älskar ätt läsa, fasna i en bok som jag börja läsa för nån timme sen.. och den är redan slut..  


ehm.. den heter, knappt lovlig av Katarina von bredow ..
Den va bra om man gillar att läsa sådana ehm.. böcker xD
Jaja, ska hitta någon annan bok att läsa och dricka te ur min söti hundmugg, kolla in jordgubbs tesilen , hihi.


   


hihi, min sötnöt just nu ...
 


Ska sätta örondropparna nu i hennes öron, ses ^^


 


BFF

Av - - 8 september 2011 20:28


Love ya Matilda :D

Av - - 8 september 2011 20:12

   Här ser nu Gustavs nya borste som kostade 400kr! Rena stölden men det var den värd. Den här borsten borstar verkligen bra ska jag säga och jag rekommenderar den verkligen till andra katt ägare.


Som ni kanske har märkt så skriver jag inte så ofta/mycket på bloggen som Matila gör men det är för att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om? hahah :D


Matilda om du läser det här så vill jag att du ska veta att jag är ledsen att jag inte följde med dig till veterinären  :(


 


Av - - 8 september 2011 19:12

  Jag vet att jag inte har uppdaterat så mycket men just nu har det varit väldigt stressigt i skolan. Nu när man går i nian så tjäner man verkligen att man måste få ett bra slut betyg på alla ämnen.

Här får ni en liten bild på min lilla bebis :)

Av - - 8 september 2011 16:30

  




Av - - 8 september 2011 13:27

...Cupcakes ( utan ägg ) :D
okej, de blev inte fina !
spritsen gick sönder :O haha.
 


  


 

Av - - 8 september 2011 10:21


Hejsan. Mamma hämta precis ut örondropparna..
( Det stod hennes namn ) och hon köpte även halstabletter
( har ont i halsen hihi )med hallonsmak.
Älskar hallon :)
 
Jaja, stanna hemma idag för mår inte så bra.. men men.


 Alldeles nyss satt jag örondroppar i hennes öron, ska ta morgon och kväll.
Hon kliade eller försökte jätte mycket när jag skulle massera hennes hörselgång ( utifrån ) så örondropparna fördelade sig. (Det stod det på pappret)
Rallsan blev sur. Hon kissa i min säng -___-
Jaja.
Ses ! :)


 



 


 

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Presentation

:)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Rally

 

                                                        

                                                                       

        


Ovido - Quiz & Flashcards