Rally

Alla inlägg den 3 september 2011

Av - - 3 september 2011 22:21

Hej Hej ,
i morgon ska vi till Parken zoo i eskilstuna,
    
(bild tagen från deras hemsida )
så kommer antagligen inte blogga, men kanske ett tidinställt inlägg- för skoj.. hahah det låter som om jag tror någon läser denna blogg ännu .. skitsamma :) men a.
om zoo : okej det är faktiskt lite synd att de bor i bur osv. men vad vet jag, de kanske har de bättre, eller a...
Jag ska ta med kamera så jag kan fota.


Update; Rallan bebis just nu..
HAHA, hon är på våran turk matta i vardagsrummet. ej illa menat med turkmatta..! ifall nån tar illa upp.


 
  



 

Av - - 3 september 2011 21:58

         
Hej.. typ, Rally här.
Matte är tråkig, hon åkte till sin mormor idag, hon hade vart med hennes hundar, så när hon kom hem stank hon hund, uffff..men hon cyklade långt för att få tag
på fina äppelkvistar.
    
Bra gjort för en gångs skull, mycket bra , mycket bra, tycker jag. Ses , ska dra . käka på mina kvistar å äpplen nu. bye.


  

Av - - 3 september 2011 21:30


 
____________________________________________________________


 Hejsan.
Som sagt, välkommen till våran blogg   

Kortfattat kommer denna blogg handla om Alexandra ( även kallad Alex) som huvudsakligen kommer blogga om sin tre åriga katt, Gustav.
och Matilda,  om sin två åriga kanin, Rally.
( ser mer på presentation åt höger )

_____________________________________________________________


  


_____________________________________________________________


 

  


_____________________________________________________________

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Presentation

:)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Rally

 

                                                        

                                                                       

        


Ovido - Quiz & Flashcards