Rally

Direktlänk till inlägg 15 december 2011

paket :D

Av - - 15 december 2011 16:39

Köpte en till julklapp till Ralls idag ^^   
Okej egentligen var det väl meningen att hon skulle få den på julafton, hihi, men kunde inte vänta xD
     


_______________________________________________________________________________________
inläggs bit från igår för orka nt blogga då :
Sen till den dära julklapssaken ( :D )
här ä dom Ralls ska ge ^^
lite fula blev dom :O
hoppas hon/han nt blir ledsen hehe för innehållet ;(
hihi


_______________________________________________________________________________________


hahahahahah btw någon som vill ha ett julkort från Ralls ?^^ Skoja
råka skriva ut tio st bilder typ så har massor :P

 
 
Greta

Greta

15 december 2011 21:46

Hahah! Så otroligt söta bilder :D ser ut som jätteroliga leksaker!

http://kaninbodan.bloggplatsen.se

-

15 december 2011 23:28

haha ralls tackar xD :D
Haha joo hon blir typ fett sur på den hahaha ^^

 
JOhanna

JOhanna

16 december 2011 18:16

Haha gulliga bilder!! Oj, jag slog inte in min paket så fint O.O Min är typ ett silvrigt paket med en massa silvertejp och två ritade kaniner och ett paket så hon skulle fatta vad det var xD Killen på gallerix flinade åt mitt paket när jag skulle posta det :( xD

http://Hogges

-

16 december 2011 20:30

Hahah :D
De va nt fint hahahaahaha ena va hel bucklig xD
hahaha men det låter väldigt gölligt :D
HAAAAHAHAHAHAHA näää hahaha ååh ;( hihih :D :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av - - 29 januari 2012 19:36

Har slutat blogga, fast, Hogge, tror ja de va ,hihihi, ville se lite bilder ibland sååååå, lite snö bilder varsågod xD             ...

Av - - 14 januari 2012 12:42

Okej. jag ska sluta blogga.. ( ;(  ) för har nt tid och såå plus sen massa plugg..... men kommer nog har kvar denna, ifall jag skulle börja igen, elr om nån skulle vilja.. typ kommentera elr nått... Så jaupp. hejdåå... ;( ;) här kommer masssaa mega m...

Av - - 31 december 2011 13:26


hejhejhej, orkar nt blogga för har ... LOOOOOOV :D :D så jaupp. bloggar väl sen när jag börjar skolan elr nått xD men aja..... God nytt år, typ ;D åh juste, ni vet ralls öga, den är bättre så hon kan blunda nue     jaja bye bye bye..   ...

Av - - 26 december 2011 19:47

      ....hade ändå inget spec. att skriva om ;)

Translate

Presentation

:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Rally

 

                                                        

                                                                       

        


Ovido - Quiz & Flashcards