Rally

Direktlänk till inlägg 28 november 2011

;D

Av - - 28 november 2011 22:47

Okeej alla ni har verkligen varit jätte snälla ! Jag vet hehe inte riktigt vad jag ska säga..  ;D
asså att det verkligen finns folk som bryr sig...
Såååå ett mega stort Tack till er..
Jag tror ni vet vilka jag menar xD xD heheh.
Asså är typ tom på ord.
Men a..  
Okej ni tänkte ju typ skicka pengar hihih <3.
Meen jag var hos veterinären idag !! :D
Meeeen det kostar 3000kr heeeeehe och ja hade inga pengar såå
i morgon ska jag ta ut pengar från mitt sparkonto HEH

snacka om att mamma blev fetta sur när jag kom hem och sa att jag varit hos vet. och att det kostade 3000kr heh. OCH att jag skulle ta ut det från mitt sparkonto xD som jag bara egentligen får när jag e 18 heh.
Men aja. ni kanske kanske har kanske varit lite oroliga varför jag kanske inte har skrivit idag, Kanske?heh.
Men jag skriver om allt i morgon efter att jag tagit ut pengar och allt + hämtat ut saker från apoteket.

LOVAR att jag skriver i morgon, håller på att somnar.
Ska bara säga kan inte tacka er för mycket !!!
En stoor mega fetta kraaam till er hihihihihihihihihihihihi xD
Ska vara säga. Rallan är inte bättre. men hon har fått hjälp.
Okej jag skriver saker jag redan sagt och blablabla för att jag håller på att somna heheh.
See ya.
KRAAAAAAM

 
 
Tessan

Tessan

28 november 2011 23:44

Om du vill säga något och inte vill skriva öppet kan du alltid maila mig på tessan @ kaninfamiljen . com så ska jag hjälpa och stötta dig så gott jag kan. Jag säger det igen, du är en underbar tjej som kämpar för din kanin! Kram och god natt!

http://kaninfamiljen.com

-

29 november 2011 12:14

Aa , tack ^^
hihiehe tack ^^
kram och god eftermiddag xD heh.

 
Johanna

Johanna

30 november 2011 17:27

Tycker det är sjukt bra gjort av dig att skita i din mammas idiot-åsikter angående det här! Hoppas försäkringen tar mycket av de där 3000 kronorna bara så du får tillbaka! Man har ju sparkonton för att kunna betala dyra grejer man inte har råd att betala med sina "vanliga" pengar. Lycka till nu!

http://viciousme-hogge.blogspot.com

-

30 november 2011 20:41

Ah hih tack, typ. ;).
Jo ! :)
Aa sant!
tack ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av - - 29 januari 2012 19:36

Har slutat blogga, fast, Hogge, tror ja de va ,hihihi, ville se lite bilder ibland sååååå, lite snö bilder varsågod xD             ...

Av - - 14 januari 2012 12:42

Okej. jag ska sluta blogga.. ( ;(  ) för har nt tid och såå plus sen massa plugg..... men kommer nog har kvar denna, ifall jag skulle börja igen, elr om nån skulle vilja.. typ kommentera elr nått... Så jaupp. hejdåå... ;( ;) här kommer masssaa mega m...

Av - - 31 december 2011 13:26


hejhejhej, orkar nt blogga för har ... LOOOOOOV :D :D så jaupp. bloggar väl sen när jag börjar skolan elr nått xD men aja..... God nytt år, typ ;D åh juste, ni vet ralls öga, den är bättre så hon kan blunda nue     jaja bye bye bye..   ...

Av - - 26 december 2011 19:47

      ....hade ändå inget spec. att skriva om ;)

Translate

Presentation

:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Rally

 

                                                        

                                                                       

        


Ovido - Quiz & Flashcards