Rally

Direktlänk till inlägg 27 november 2011

Till tessan..

Av - - 27 november 2011 15:19

Tessan

Tessan

Söndag 27 nov 15:01

Att hon dricker väldigt mycket vatten kan vara ett dåligt tecken, tyvär. Övertala din mamma att Rally måste in till veterinären nu! Hon är ju föräkrad, så ni kommer få tillbaka de extra tusenlapparna det kostar att åka in under jourtid.

Krya på dig Rally!

http://kaninfamiljen.com

Matilda

Söndag 27 nov 15:19

Vaaa ! vad är det ?!
Hon vägrar, hon sa. Aldrig i livet, är du dum i huvudet, aldrig att jag åker till veterinären nu det kostar ju flera tusen.
Ser du vad dum hon är ?!
vad ska jag göra ? har bara 200 :O
omg. jag får panik nu..
tack.

 
 
Samson

Samson

27 november 2011 16:46

Usch vad hemskt, det börjar låta allvarligt nu tycker jag. Men förstår din mamma att ni får tillbaka en stor del av pengarna sen? Så det blir ju som ett lån, inte att hon måste betala (tänkte det kanske kunde hjälpa). Hoppas verkligen att hon ändrar sig. Rally är INTE utbytbar!!

http://inzoomat.blogg.se

-

27 november 2011 16:50

Aa. Nej hon är skit trög!
Jag ska ta vet. besöket på räkning ( om det går ) och i veckan ska jag ta ut massa pengar från mitt spar konto. Jaa ! hon är hel störd. Och nää, och de är de hon inte fattar.. ;'(

 
Tessan

Tessan

28 november 2011 22:45

Vi ska försöka hjälpa dig Matilda. Rally är inte utbytbar och du är en underbar tjej som försöker så gott du kan. Jag bor inte så långt från dig. Tror att du fått mail om hur vi kan göra. Stor kram!

http://kaninfamiljen.com

-

28 november 2011 22:47

Hihih tack tack ^^
kram..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av - - 29 januari 2012 19:36

Har slutat blogga, fast, Hogge, tror ja de va ,hihihi, ville se lite bilder ibland sååååå, lite snö bilder varsågod xD             ...

Av - - 14 januari 2012 12:42

Okej. jag ska sluta blogga.. ( ;(  ) för har nt tid och såå plus sen massa plugg..... men kommer nog har kvar denna, ifall jag skulle börja igen, elr om nån skulle vilja.. typ kommentera elr nått... Så jaupp. hejdåå... ;( ;) här kommer masssaa mega m...

Av - - 31 december 2011 13:26


hejhejhej, orkar nt blogga för har ... LOOOOOOV :D :D så jaupp. bloggar väl sen när jag börjar skolan elr nått xD men aja..... God nytt år, typ ;D åh juste, ni vet ralls öga, den är bättre så hon kan blunda nue     jaja bye bye bye..   ...

Av - - 26 december 2011 19:47

      ....hade ändå inget spec. att skriva om ;)

Translate

Presentation

:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Rally

 

                                                        

                                                                       

        


Ovido - Quiz & Flashcards