Rally

Direktlänk till inlägg 26 november 2011

ARG

Av - - 26 november 2011 21:34

åååååååh jag blir så sur !
Jag frågar mamma vart roslagstull ligger och hon bah, jag tänker inte åka till vet. på helgen de kan du glömma.

seeen sa hon, köp en ny kanin !
(okej jag kommer inte säga vad jag tänkte och sa om det för då kommer det bli flra hundatiotvåfemtiotolvhundra rader !! )
så säger min store bror också. jag fattar inte vad deras problem e.
Fatta vad jag har att göra med,
Dom alla är så dumma och störda!
Jag hatar att hon hatar djur !
jag fattar inte hur man kan.
jag vill flytta heh.
ååååååååh hon gör mig så arg. Vad ska jag säga ? hon fattar aldrig något.
Hon bryr sig inte ett dugg om rally, bara jäkla pengar.
på väg till vet i fre, sa jag visst är hon jätte söt,
Hon sa inte ens Jaaa, och jag menar , rallan är sjukt söti ( hhihi )
SÅ ÅHH.......... jag behövde skriva av mig.

 
 
Tessan

Tessan

26 november 2011 22:30

Stor varm kram till dig! Är orolig att din Rally ska bli sämre, men hoppas på det bästa. Ta bort grönsaker och se till så hon äter hö och rör på sig och dricker. Är det gaser i magen så måste hon röra sig för att det ska lätta. Känns magen svullen eller som vanligt? Har hon bajsat eller verkar det vara stopp?

http://kaninfamiljen.com

-

27 november 2011 10:40

tack hihi :) jag med :'(
å okej tack, ja vet inte för hon har inte direkt bajsat än idag :O :O är det akut då??!?! :O

 
Carola

Carola

26 november 2011 23:51

Kämpa på med att få Rally att äta.
Hade du haft CC hemma så hade du kunnat stödmata henne.

Jag kan sända iväg lite Critical Care på måndag som du kan stödmata henne med. Men äter hon inget under morgondagen måste hon nog uppsöka veterinär.
Två dagar utan mat är väldigt ohälsosamt för henne.
Läs på om Critical Care och detta kan du även ha i reserv längre fram.
Du kan om du vill sända din adress till min mail så skickar jag detta till dej.
loppanbambi@hotmail.com

http://www.tricken.se

-

27 november 2011 11:03

Aa !:)
å tack, veterinären sa att jag skulle ringa på måndag så de ska jag.
Tack, men är det ok då ? ^^
var kan man köpa dessa ?
Okej, tack tack ^^

 
sara

sara

28 november 2011 12:44

Håller tummarna ! :) Klart det e väldigt dyrt att åka till vettrinären på helgen om det verkligen inte är superduper akut. Så vänta tills nu på vardagarna annars. =)

http://kaninernas.webblogg.se

-

28 november 2011 22:45

:D
joo..^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av - - 29 januari 2012 19:36

Har slutat blogga, fast, Hogge, tror ja de va ,hihihi, ville se lite bilder ibland sååååå, lite snö bilder varsågod xD             ...

Av - - 14 januari 2012 12:42

Okej. jag ska sluta blogga.. ( ;(  ) för har nt tid och såå plus sen massa plugg..... men kommer nog har kvar denna, ifall jag skulle börja igen, elr om nån skulle vilja.. typ kommentera elr nått... Så jaupp. hejdåå... ;( ;) här kommer masssaa mega m...

Av - - 31 december 2011 13:26


hejhejhej, orkar nt blogga för har ... LOOOOOOV :D :D så jaupp. bloggar väl sen när jag börjar skolan elr nått xD men aja..... God nytt år, typ ;D åh juste, ni vet ralls öga, den är bättre så hon kan blunda nue     jaja bye bye bye..   ...

Av - - 26 december 2011 19:47

      ....hade ändå inget spec. att skriva om ;)

Translate

Presentation

:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Rally

 

                                                        

                                                                       

        


Ovido - Quiz & Flashcards